به گزارض پایگاه خبری تحلیلی «لوار»؛ همزمان با سراسر کشور و در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن در شهرستان بندرخمیر با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد و جلوهای کمنظیر از وحدت، همدلی و وفاداری مردم به آرمانهای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.
این راهپیمایی با حضور مراد زرهی فرماندار شهرستان بندرخمیر، سرهنگ خادمینژاد فرمانده سپاه شهرستان، حجتالاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر، روحانیون اهل تشیع و تسنن، اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران و مسئولان محلی برگزار شد.
راهپیمایان مسیر مراسم را از سهراه شهرداری تا دفتر امام جمعه شهرستان بندرخمیر طی کردند و با سردادن شعارهای انقلابی، بر حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری تأکید کردند.
در جریان این مراسم، برنامههای متنوع فرهنگی از جمله اجرای سرودهای انقلابی برگزار شد و در ادامه مراد زرهی فرماندار بندرخمیر در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، بر اهمیت حفظ وحدت و بصیرت و استمرار مسیر عزت و اقتدار کشور تأکید کرد.
در پایان راهپیمایی، قطعنامه سراسری یومالله ۲۲ بهمن قرائت شد و شرکتکنندگان با اعلام مواضع خود، بار دیگر بر دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی تأکید کردند.
مردم شهرستان بندرخمیر با حضور گسترده و پرشور خود در این مراسم، نشان دادند که همچنان با روحیه انقلابی و وحدت مثالزدنی، پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایستادهاند.
خبرنگار: امیرعلی خداداد
انتهای پیام/






دیدگاهتان را بنویسید