
دراین مراسم مراد زرهی فرماندار شهرستان بندرخمیر با قدردانی از تلاشهای خالصانه بهورزان اظهار داشت: بهورزان به عنوان نخستین مدافعان سلامت، نقشی کلیدی در ارتقای بهداشت و درمان جامعه ایفا میکنند و در خط مقدم ارائه خدمات قرار دارند.
همچنین وی با اشاره به ایثارگریهای بهورزان در دوران جنگ تحمیلی و بحران کرونا افزود: کادر بهداشت و درمان بهویژه بهورزان، قهرمانان بیادعای سلامت هستند که در سختترین شرایط نیز خدمترسانی به مردم را متوقف نکردند.
فرماندار خمیر در ادامه با بیان اینکه در سالهای اخیر اقدامات خوبی در حوزه زیرساختهای درمانی با حمایت استاندار و مشارکت خیرین صورت گرفته گفت: هنوز در زمینه نیروی انسانی و تجهیزات درمانی کمبودهایی وجود دارد. وی تأسیس مجتمع عالی سلامت یا راهاندازی پردیس رشتههای پیراپزشکی را از مطالبات جدی مردم شهرستان دانست و افزود: تحقق این خواسته میتواند در تأمین نیروهای متخصص و ارتقای سطح خدمات درمانی منطقه نقش بسزایی داشته باشد.
حجتالاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه شهرستان خمیر نیز در این مراسم با قدردانی از مجاهدتهای بهورزان آنان را سرمایههای ارزشمند نظام سلامت دانست و گفت: خدمت صادقانه و بیمنت به مردم عبادتی بزرگ است که بهورزان سالهاست با عشق و تعهد در این مسیر گام برمیدارند. وی تأکید کرد: تکریم و حمایت از این قشر خدوم وظیفهای همگانی است و مسئولان باید برای رفع مشکلات آنان اهتمام ویژه داشته باشند.
در ادامه محمد دلاوری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمیر با اشاره به اهمیت جایگاه بهورزان گفت: بهورزان بازوان توانمند نظام سلامت هستند که حتی در دورترین نقاط روستایی نیز با تعهد و دلسوزی به مردم خدمت میکنند. وی افزود: اگرچه شبکه بهداشت و درمان شهرستان با چالشهایی در زمینه نیروی انسانی و تجهیزات مواجه است، اما تلاش میشود با همکاری مسئولان و خیرین شرایط بهتری برای خدمترسانی این قشر زحمتکش فراهم شود.
همچنین در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از تلاشها و فداکاریهای بهورزان شهرستان خمیر تجلیل شد.
خبرنگار: امیرعلی خداداد
انتهای پیام/





دیدگاهتان را بنویسید